Pagina's

donderdag 31 maart 2016

Een zoon geboren

Hallo allemaal,
 
Momenteel ben ik druk bezig met borduren voor iemand die een stuk of 10 borduurkaarten wil hebben. Gewoon zomaar of om ter bemoediging te sturen. Altijd leuk zo'n opdracht want borduren doe ik heel graag.
 
Maar ook babykaartjes blijven altijd leuk om te maken. Borduren of scrappen net waar ik zin in heb. Voor nu weer even een scrapkaartje. Wel ben ik ondertussen ook nog bezig om een babykaartje te borduren maar die komt nog wel.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
 
Fijne dag!
 
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Knap hoor! Ik vind het ontzettend mooi. Ook deze kaart. Prachtig....
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superleuk Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bereleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat een lief kaartje Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Caroline! Mooi plaatje ,je hebt er een leuk geheel van gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lief kaartje; leuk dat je meedoet bij the crazy challenge. Groetjes Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dot van een kaart Caroline, babykaartjes zijn altijd zo vertederend hè! Prachtig al die verschillende laagjes! Stoer en lief...heel mooi gedaan! Fijn zonnig weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline