Pagina's

maandag 7 november 2016

Happy birthday

Hallo allemaal,
 
Ik heb zulke leuke reacties gekregen op mijn vorige blog over mijn deelname aan het DT bij Scrapplezier;  ik zag dat ik er een aantal volgers bij heb: Yvonne, Joke Marijke, Ineke en volgens mij nog Sabine. Hartelijk welkom en ik hoop dat we elkaar tot inspiratie mogen zijn.
 
Afgelopen vrijdag ben ik met Nicolette naar de Kreadoe geweest. We waren daar nooit geweest maar ik had vrijkaartjes gewonnen en ja, dan gaan we natuurlijk. We waren er ruim op tijd en konden meteen aansluiten achteraan de rij. Tussendoor gegeten en koffie gedronken maar voor de rest heerlijk lopen snuffelen overal. Gelukkig had ik niks nodig, behalve misschien wat bloemetjes. Maar ja, als je daar loopt..... mijn tas was dus aardig gevuld met leuke spulletjes. Mooie papierblokken, wat stempels, bloemetjes, papier, lintjes. En ook nog hele mooie knipvellen. Precies om 17.00 uur liepen we de hal weer uit. Pfffff, wat waren we moe. Maar zo voldaan..... Echt een hele leuke dag.
 
In het weekend lekker gekleurd. Ik heb nog wat verjaardagen in november dus.....
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
craftycalendarchallenge - autumn colours
  dutchcardlovers - herfsttinten-herfstgevoel
 kleurenmetpotloden - ponsen, snijden, stansen
seizethebirthday - happy birthday
 coloritcreateitshowitoff - november challenge
 
Fijne dag!
 
 

32 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een hele leuke kaart gemaakt Caroline!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad op de krea doe...dat zijn nog is leuke prijsjes om te winnen. Ik zelf ga nooit na de krea doe...is met te druk je komt er met de rolstoel gewoon niet doorheen...maar er zijn gelukkig genoeg andere beurzen waar ik wel na toe kan.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, Caroline! Leuk dat je met een volle tas terugkwam van de Kreadoe. Als wij daar geen DT dag hadden gehouden, had ik waarschijnlijk ook meer rondgekeken en vast wel wat gekocht☺☺
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart! Zo gaaf die bezem en die herfstblaadjes! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super sweet card. Thank you for joining us for my Sketch Challenge at The Sketchy Challenges. Hugs Lisa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk te horen dat je een leuke dat hebt gehad op de KreaDoe. Ik ben zaterdag geweest met mijn moeder en mijn twee dochters. Wij hebben het ook naar ons zin gehad en jij hebt van het weekend een prachtige kaart gemaakt. Leuk dat je deze kaart laat meedoen met onze challenge.

    Lieve groet,
    Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline,
    dan hebben jullie het goed volgehouden op de KreaDoe, tot 17.00 uur pff..Je hebt weer een mooie kaart gemaakt, lief afdrukje en mooie herfstkleuren..
    groetjes,
    Ans
    p.s. leuk dat je in het DT van Scrap plezier bent gekozen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige herfstkaart Caroline !!
    Heel mooi stempeltje mooi ingekleurd .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje! Prachtig ingekleurd en wat leuk he op de beurs. Dit jaar ben ik niet geweest maar wat heerlijk dat geslenter overal langs de kramen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat weer een superleuke kaart heb je gemaakt. Mooie kleurencombi ook.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijke beursdag gehad lees ik...ook al heb je niets nodig, je komt dan toch thuis met heel veel moois. Hihi.
    Je kaart is prachtig!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat leuk! Zo'n dagje met een vrijkaartje! EN dan een tas vol terwijl je niks nodig hebt. Maar ja, het is hobby, dan heb je sowieso eigenlijk niets nodig, of juist alles, hahahaha...
    Je kaart is heel mooi! Lief dat je naar mijn verkoudheid vroeg. Het is niet helemaal over, maar zo snip als het was, was het maar 1 dag!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te lezen dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad om de Kreadoe. Ben er zelf, heel schandalig, nog nooit geweest, maar het staat wel heel hoog op mijn wensenlijstje. Lijkt me echt heel inspirerend.

    Je kaartje vind ik prachtig. Ik houd echt van deze kleuren, doet zo heerlijk warm aan.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie warme herfstkaart heb je gemaakt Caroline. Mooi gedaan.
    Jullie hebben het goed volgehouden hoor op de Kreadoe, wat een lange dag heb je dan, maar zeker heel erg gezellig. Ben benieuwd wat jullie allemaal gekocht hebben.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Huuuiii Boo.. what a fun Card! Your creation makes me smile! Love all the dies and the sweet Image! Very nice done Caroline!!! :-)

    Thanks for playing along with our current challenge at The Sketchy challenges and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* The Sketchy Challenges
    *DT* Die Sketchtanten
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2!!
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi dit kaartje Caroline...en leuk dat jullie samen het zo gezellig hebben gehad op de KreaDoe...en dat er toch leuk spulletjes in jullie mandje zijn gevallen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat mooi Caroline. En wat een lief plaatje en zo mooi gekleurd. En ik heb ook een hele gezellige dag gehad.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kersttaart heb je gemaakt. Schattige digi ook. Leuk dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk heksje en mooi tafereeltje op je kaartje met dat leuke bezempje en de blaadjes! dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja, dat gevoel herken ik "ik heb niks nodig"... maar dan toch met heel veel leuke nieuwe dingen thuis komen. Het is ook ontzettend leuk hè zo'n dagje samen uit! Mooie kaart heb je weer gemaakt, gezellig dat je hem instuurt naar onze challenge, groetjes, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi, warm kerstkaartje en wat heb je het lieve heksje mooi ingekleurd. Heerlijk hè om zo op de beurs rond te snuffelen, heb dit jaar voorbij moeten laten gaan. Ga nog even op je blog neuzen, heb heel wat gemist.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie kaart Caroline. Leuk die losse bezem bij deze stempel! Fijn dat jullie zo genoten hebben op de beurs!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog zo'n schitterende kaart Caroline!
    Bedankt voor je 4e deelname bij Kleuren met Potloden en nogmaals heel veel succes :).
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke Herfstkaart! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart ! Zo fijn zo'n beursdagje he ! Maar ik ben er ook altijd erg moe van ! Veel plezier met je nieuwe spulletjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This really is so sweet, I love the image you've used and the embellishments too. Thank you so much for entering the Crafty Calendar (Autumn colours) Challenge this month, lots of luck and I hope we see you again soon. Hugs to you Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk kaartje. Dank je wel voor je bijdrage aan Colour it Create it Show it Off.
    DT-Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Another sweet card, great embellishments. Thanks for sharing with us at Color it Create it Show it off
    Cindy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What an adorable card! Lots of layers and embellies! Thanks for playing with us at Color It Create It Show it off.
    Carolyn, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Very cute card -- fun mushroom and grass border. Thanks for joining in at Mod Squad

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Such a fun design. Loving the little toadstools. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline